آگوست 2, 2017

شرکت بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگادشرکت بیمه پاسارگاد

 

 

 

 

 

 

تاریخچه شرکت بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد به منظور عرضه خدمات بیمه ای در استانداردهای جهانی، کسب سود متوازن و همسو با مصالح و منافع ملی و فعالیت در زمینه بیمه های زندگی و غیرزندگی ( به طور مستقیم و قبولی اتکائی ) توسط گروه مـالی پاسـارگاد تأسیس شد.

شرکت بیمه پاسارگاد در تـاریخ ۸۵/۱۱/۱۸ و تحــت شماره ۲۹۰۰۷۰ با سرمایه ۴۵۰ میلیارد ریال که ۵۰ درصد آن پرداخت شده بود ، در اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید.

پس از طی تشریفات لازم در  تاریخ ۸۵/۱۱/۲۹ پروانه فعالیت خـود را در کلیـه رشتــه های بیمه ای به شماره ۳۴۶۰۵ از بیمه مرکـزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود و در تـاریخ ۸۵/۱۲/۱ با صـدور نخسـتین بیمه نامه، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

مجوز قبول اتکایی شرکت بیمه پاسارگاد

همچنین در تاریخ ۸۶/۸/۵ مجوز قبولی اتکایی از مؤسسات بیمه داخلی را طی شماره ۲۵۵۹۸ از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت و با صدور اولین گواهی قبولی در تاریخ ۸۶/۹/۱۸، فعالیت خود را در این بخش نیز آغاز نمود.

مجمع عمومي فوق العاده صاحبان سهام بيمه پاسارگاد مورخ ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ ضرورت افزايش سرمايه از سوي هيأت مديره را با رأي اکثريت قاطع تصويب کرد تا سرمايه شرکت از مبلغ ۱,۱۳۴,۰۰۰ ميليون ريال به مبلغ  ۴,۰۸۲,۴۰۰ ميليون ريال (معادل ۲۶۰ % سرمايه کنوني) طی دو مرحله از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدي، اندوخته سرمايه اي و اندوخته افزايش سرمايه، افزايش يابد.

بیمه برتر

انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان شرکت بیمه برتر به تشخیص بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی سال های ۱۳۸۶ و ۱۳۸۸، نشان از وجود عوامل موثر و قابل اطمینان در رشد، توسعه و بالندگی مستمر شرکت دارد.

شبکه فروش 

شبکه گسترده فروش شرکت با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین کارآزموده صنعت بیمه در سراسر کشور در قالب ۷۴ شعبه و بیش از ۵۹۰۰ نمایندگی فعال، آماده ارائه خدمات در قالب انواع بیمه  های اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی به شما هموطن گرامی می باشند.

اهداف

  • توسعه و ترویج خدمات بیمه ای در سطح جامعه به منظور دستیابی به سهم مطلوب از بازار بیمه کشور
  • طراحی و عرضه محصولات بیمه ای جدید با توجه به نیازهای جامعه
  • برنامه ریزی جامع به منظور دستیابی به ترکیب مناسب پرتفوی در بیمه های اشخاص، اموال و مسئولیت
  • برقراری روش های مناسب ارزیابی ریسک در جهت انتخاب مطلوب پرتفوی
  • گسترش بیمه های اتکایی (قبولی) و همچنین دریافت پوشش های بیمه اتکایی برای ریسک های بزرگ
  • سازماندهی و توسعه شبکه فروش به منظور ارائه خدمات مطلوب و گسترده در سراسر کشور
  • برقراری روش های مناسب به منظور تسریع در امر پرداخت خسارت و ترویج روش های پیشگیری از وقوع خسارت به بیمه گذاران
  • بهره برداری مناسب از ذخایر و اندوخته های شرکت با حضور فعال در بازار پول و سرمایه کشور

آرامش شما ، هدف ما